in paradise - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu in paradise - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

in paradise

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

23 Januari 2007 | Australië, Tathra

Daar gaat mijn voornemen om elke dag wat te laten horen ;-) Maar ik ben inmiddels vertrokken uit Mebourne. Zondag heb ik nog gezellig geluncht met mijn neef in een cafeetje in Melbourne. En daarna zijn we nog wat gaan drinken in een kroegje in Brunswick, een wijk in Melbourne, met een paar van zijn vrienden. Dat was erg gezellig. Leuk om met echte australiers te kletsen en te horen wat zij ervan vinden en natuurlijk om goede tips te krijgen! Ik ga met een van zijn vrienden een keer pasta eten in het beste restaurant van Melbourne als ik terugkom, dus dat wordt vast leuk!En maandag ben ik op het vliegtuig gestapt om naar Merimbula te vliegen. Het was een relatief klein vliegtuigje met maar zo'n 50 plaatsen en het rammelde wat meer dan de boeing, maar ik ben heelhuids aangekomen ;-) Mijn oom stond me op te wachten op het vliegveld en zei meteen dat ik "the spitting image" was van mijn moeder (zijn zus). ik vat dat maar op als een compliment, haha. Geintje, mam ;-)een van de eerste dingen die ik heb gedaan in Tathra is een duik nemen in de zee. De zee is hier super! Helderblauw en mooie golven. Het is echt een een paradijsje. Ik heb ene geweldig uitzicht vanuit mijn kamer op een vallei en vervolgens de zee! Ben vandaag wezen snorkelen en heb onder andere een stingray gezien (de stev Irwin rog, haha). Maar ben op ene veilig afstandje gebleven. En over gevaarljike dieren gesproken: ik heb de redbackspider gezien! Een meest gifige spin van New South Wales. Maar ook deze was op een afstandje en eerlijkheid gebied me te zeggen: hij was dood.... Maar toch! O, ik heb gisteren trouwens ook mijn eerste "australian barbie" gehad bij familie van mijn tante. Het was erg leuk om iedereen te zien en iedereen was heel vriendelijk. Kon ik gelijk bij engels weer wat bijschaven ;-) En ik heb weer wat adresjes erbij om te blijven slapen. Dus al met al heb ik het hier prima naar mijn zin. Ik blijf hier waarschijnlijk 1 of 2 weken en ga dan wer verder naar het Noorden, richting Sydney. Ik heb wel ontdekt dat het land supergroot is en dat ik mijn plannen waarschijnlijk niet allemaal kan doen. Maar goed, we zien wel. No worries, he ;-) O, volgens mij is dit toch een aardig lange geworden. Maar ik heb ene tijdje niets van me laten horen, dus dan mag het, toch? Tot snel! Veel liefs Talitha

  • 23 Januari 2007 - 07:42

    Karla:

    Super om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Het klinkt ook allemaal zo fantastisch. Geniet er van he (dat doe je al volop volgens mij), dan ga ik nu heerlijk vergaderen (ook leuk :( )

    Dikke knuffel

  • 23 Januari 2007 - 08:02

    Anja:

    He Talitha,

    Nou, je hebt wel de juiste periode uitgekozen hoor. Moest vanmorgen krabben. Best raar, hier is het ijskoud en jij neemt daar een duik in de zee.
    Ik wil ook!
    maar goed, het werk roept!
    Tot de volgende mail. Veel plezier!

    Groetjes Anja

  • 23 Januari 2007 - 08:25

    Edith Post Uden:

    Hey Talitha, Langs deze weg wil ik je een super tijd toewensen Ik volg je via Tessa .Af en toe krijg je wel een reaktie vanuit Uden Edith Post.

  • 23 Januari 2007 - 09:32

    Michael:

    Hey Talitha,

    Super dat je het naar je zin hebt. Minder om de verhalen over het lekkere weer en de zee te lezen... want dat wil ik nu ook wel. Have fun en ik probeer je te volgen.

    Grtjs Michael

  • 23 Januari 2007 - 11:13

    Kirsten:

    Ha Talit!
    Jeetje, word helemaal enthousiast van je verhalen! Zou haast (nog net niet, hou nog steeds niet van vliegen)ook die kant op komen! Ben echt blij dat je je zo goed vermaakt. Kijk weer uit naar je volgende update.
    X mij (ps moest je de gr. doen van m'n ouders)

  • 23 Januari 2007 - 22:03

    Tante Syts.:

    Heb je site via mams gevonden en je berichten gelezen.Je hebt al heel wat beleefd.Fijn dat je het zo naar je zin hebt.Geef je mijn broertje en schoonzus een dikke knuffel.Heel veel liefs van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tathra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2007

het avontuur zit erop!

02 Mei 2007

het laatse epistel! ;-(

26 April 2007

Foto's!

19 April 2007

Still alive!

02 April 2007

alweer een update!
Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 65603

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: