Zoo - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Zoo - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Zoo

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

20 Januari 2007 | Australië, Melbourne

Hallo hallo!
Tot nu toe nog elke dag een berichtje. Ja, ik doe mijn best ;-) Wat betreft de foto's: ik probeer morgenochtend wat foto's op de site te zetten. Ze zijn nog niet zo spectaculair, ben natuurlijk alleen nog maar in de stad geweest.
Het is grappig hoe snel je contact maakt hier. Gisteravond heb ik nog met een stel fransen op het dakterras zitten kletsen. Ik kwam ze tegen in de lift. Iedereen maakt hier gemakkelijk een praatje, dus das wel erg gezellig. Vandaag ben ik naar de Zoo geweest. Leuk om eens te zien hoe het er hier aan toe gaat. Melbourne Zoo is best groot en best mooi. Wel veel hekwerk en weinig (zichtbare)educatie. Maar heb leuk gekletst met een paar vrijwillugers die bij de verschillende dierverblijven stonden. Zo hadden de tijgers 3 jongen en hoorde ik van de vrijwilligster dat de moeder uit Blijdorp kwam, hoe toevallig! Ook heb ik vandaag mijn eersteb koala gezien: jeuj! En hij was in actie! Maar ik hoop er natuurlijk nog veel meer te gaan zien en hopelijk ook in het wild. Het wordt een korte vandaag, want ik ga zometeen met twee van mijn kamergenootjes naar de nieuwste film van Will Smith. Geen idee nog waar hij over gaat, maar het wordt vast leuk ;-)
Liefs T

  • 20 Januari 2007 - 10:31

    Maartje:

    Ha Taliet, klinkt goed allemaal! Hoe was de film? Liefs uit Nederland!

  • 20 Januari 2007 - 11:58

    Milou:

    Hey Talitha!
    Leuk om eens te horen hoe het leven in Australië is,:D ik ken ook een meisje die in Amerika zit, dat is weer helemaal aan de andere kant van de wereld!
    Heel veel plezier nog daar ver weg en geniet er van! Ga nog maar heel veel dieren bekijken!
    Groetjes uit Boekelo
    Milou

  • 21 Januari 2007 - 09:42

    Wytske Mam:

    zo ver en toch dichtbij heel bijzonder, geniet ze van al het moois daar heeeeel veel liefs xxx

  • 22 Januari 2007 - 11:12

    Marijke:

    Hee Talietje! Wat ontzettend gaaf dat je al zo gesetteld bent! We hebben het steeds over je en over hoe het zou gaan. Leuk dat we dat via je site nu kunnen zien!!! Heel veel plezier nog en ik laat gauw weer wat horen! Pas op jezelf en geniet ze!! Liefs, Marijke.

  • 22 Januari 2007 - 15:47

    Buur Kuipers:

    We volgen jou op de voet.
    Tjitske heeft een dag niet gegeten en z'n baas twee dagen niet,maar na jou goede berichten is alles weer goed.
    vannacht hebben we nachtvorst!(-3 graden)

  • 22 Januari 2007 - 20:15

    Brecht:

    Hoi Taliet,

    klinkt alsof het super goed gaat daar. Fijn dat de vlucht goed is gegaan. Ben echt Jaloers op je, wil ook terug naar OZ. Leuk om al die dingen over melbourne te horen. Ik heb ook veel van die dingen gedaan. Mooi Hostel he!!

    Geniet ervan.
    Liefs Brecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2007

het avontuur zit erop!

02 Mei 2007

het laatse epistel! ;-(

26 April 2007

Foto's!

19 April 2007

Still alive!

02 April 2007

alweer een update!
Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 65711

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: