geland - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu geland - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

geland

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

17 Januari 2007 | Australië, Melbourne

....na een vlucht van meer dan 24 uur is het dan toch eindelijk zo ver: ik heb voet gezet op australische bodem! De vlucht is prima gegaan. Ik had super uitzicht bij het raam en ik zat ook nog naast een leuk meisje uit engeland, dus we hebben het meteen al erg gezellig gehad. We zijn dan ook samen uitgestapt in hongkong. Toch fijn als je dat samen kunt doen. Toen ik aankwam op Melbourne airport stond mijn neef Joel me al op te wachten. Ik had hem niet eens herkend! De laatste keer dat ik hem zag was 15 jaar geleden en inmiddels is hij een stuk volwassener en langer geworden (bijna 2 meter!). Maar toen ik uiteindelijk op hem afstapte om te vragen of hij toevallig mijn neef was, bleek het hem toch te zijn. Erg leuk om een "bekend" gezicht te zien. Hij heeft me naar mijn hostel gebracht en daar zit ik nu dit bericht te typen. Ik ga zometeen lekker douchen van de lange reis en dan proberen wat te slapen. Het is hier namelijk 00.14 uur, terwijl het in nederland 14.15 uur is. Bovendien is het hier rond de 20 graden... Even wennen met Nederland ;-) Nou lieve allemaal, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en belletjes en tot de volgende keer!
X

  • 17 Januari 2007 - 13:18

    Nynke:

    Hey Talitha, welcome in Oz! Heel veel plezier in Melbourne! St Kilda is altijd een leuk strand om even te chillen na een lange vlucht ;)

  • 17 Januari 2007 - 13:24

    Daan Visser:

    Eh Talitha, bij deze wil ik je nogmaals laten dat ik je heel veel plezier wens bij de koers die je in australie gaat volgen!!!!
    Groetjes,

    Daan

  • 17 Januari 2007 - 14:10

    Renata&Ronald:

    Wat fijn om te lezen dat je reis goed is verlopen. Nou lekker slapen je zult wel erg moe zijn. Het regent hier al de hele dag :(
    Doei liefs

  • 17 Januari 2007 - 20:19

    Erwin & Kirsten:

    Hey Talit!! Blij dat je veilig bent aangekomen!! Ff lekker bijkomen en dan op pad!! Heel veel plezier!! Ennuh, vooral berichtjes blijven sturen he!!
    X ons

  • 17 Januari 2007 - 20:54

    Margeau:

    Heeeeeeeeeeeej Talitha!!! wat goed dat je over bent! heb er wel steeds aan gedacht hoor! Heerlijk die 20 graden, mmmm, geniet ervan! xx

  • 17 Januari 2007 - 23:04

    Joke:

    Na een lange reis is het u dan zover.Ik wens je heel veel plezier en ga maar lekker genieten.Ik blijf je site steeds volgen.

  • 18 Januari 2007 - 07:57

    Bertine:

    Ha lieve Taliet,

    Wat fijn om te horen dat de reis goed is gegaan! Geniet van alle indrukken!

    Liefs Bertine

  • 18 Januari 2007 - 08:34

    Karla:

    Haai,

    Fijn om te lezen dat de vlucht zo goed is verlopen. We hebben nog gekeken of we je vliegtuig zagen, maar helaas. Het stormt hier nu en het regent pijpenstelen (ben best een beetje jaloers :)
    Super veel plezier!!

    Liefs Karla

  • 18 Januari 2007 - 08:35

    Anja:

    He Talitha,
    Super dat je er bent! En blij te lezen dat je er veilig bent. Even lekker bijkomen van de lange reis en dan genieten! En nog eens genieten! Heel veel plezier daar!

    Groetjes Anja

  • 18 Januari 2007 - 09:38

    Papa:


    Wij zijn zeer trots op u.
    Ik heb je gemaild op je e-mail adres.
    Goed uitrusten en veel plezier.
    Kus

  • 18 Januari 2007 - 13:56

    Kim Bergman:

    he talitha,

    super wat een avontuur!! geniet ervan en ik lees je verhalen wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2007

het avontuur zit erop!

02 Mei 2007

het laatse epistel! ;-(

26 April 2007

Foto's!

19 April 2007

Still alive!

02 April 2007

alweer een update!
Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 65487

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: