mijn eerste dag in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu mijn eerste dag in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

mijn eerste dag in Melbourne

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

18 Januari 2007 | Australië, Melbourne

Hallo hallo, daar ben ik weer! Tot nu toe gata het up to date houden van mijn site erg goed ;-) Alles goed hier. Na een klein dipje vannacht en vanochtend (Sabrien, nog bedankt voor je opbeurende smsje ;-)) heb ik vandaag een superdag gehad in Melbourne. Het is hier zo leuk! Het was heerlijk weer, zo'n 25 graden en het ruikt overal heerlijk naar bloemen en lekker eten. Ik ben vandaag alleen op stap geweest onder andere naar victoria market (allemaal schreeuwende marktkooplui, naar the royal botanical gardens en naar het centrum van Melbourne. De sfeer is echt geweldig hier. De mensen zijn supervriendelijk, heb al verschillende praatjes gemaakt op straat en alles is relaxed en "layed back". Het is hier nu 22.30 en van al die indrukken en het warme weer (zal ik het er nog even inwrijven? ;-)) wordt je best moe, dus ik zoek zometeen mijn bed maar weer eens op. Tot de volgende keer allemaal!
X

  • 18 Januari 2007 - 11:37

    Bernou:

    Hé hoi, Nou dat klinkt erg goed allemaal, vooral die temperatuur!! Het is hier heel slecht weer, stormachtig met keiharde regen, dus geniet er maar van! Gelukkig was het in Madrid lekker zonnig en zo'n 15/16 graden en in Oostenrijk hadden we en zon en sneeuw, dus dat was echt top! Veel plezier

  • 18 Januari 2007 - 11:45

    Vera:

    He Talitha,
    Wat heerlijk om te horen dat het daar zóóó lekker weer is!!! Zodra je wat foto's hebt, moet je er wel even een paar op je site zetten hoor!
    Veel plezier!!!!!!!!!!!

  • 18 Januari 2007 - 11:54

    Esther:

    G'day Mate! Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar, ben erg benieuwd naar je foto's (hint hint...). Leuk trouwens ook dat je me smste vanochtend vroeg :-P! Geniet er van en we lezen het wel weer..
    Kus Es

  • 18 Januari 2007 - 12:19

    Anke:

    Hoi!

    Leuk dat het daar goed bevalt! En het weer is daar zo te lezen veel beter dan hier! Ik hoop dat ik straks niet van mijn fiets waai!

    Heel veel plezier daar en ik ben benieuwd naar de foto's en de andere verhalen!

    Groetjes Anke

  • 18 Januari 2007 - 14:45

    Eline:

    Hallo nicht, wat klinkt het toch allemaal lekker!! (vooral dat warme weer) Nou ga je site goed in de gaten houden,maar net als alle andere wik ik natuurlijk ook leuke foto's zien. Hier gaat ook alles erg goed! Veel plezier nog daar! Dikke kus Eline

  • 18 Januari 2007 - 16:46

    Lesley:

    He die Talitha!!!!

    Wat super om te horen dat het goed met je gaat! Ik weet zeker je gaat een top tijd tegemoet daar! Geniet ervan!
    Heerlijk zeg 25 graden zoals je inmiddels al begrepen hebt denk ik: het is hier echt mega petweer! Kom net van mijn cursus uit Nunspeet weer maar de takken en struiken vliegen over de weg! Heb jij daar denk ik geen last van, maar misschien wel van rond springende kangoeroe's. Ha ha grapje!

    Ben echt super benieuwd naar al je verhalen en vooral de foto's!!

    Liefs en een
    dikke knuffel
    Lesley

  • 18 Januari 2007 - 18:36

    Sabrina En Erik:

    ha Talitha! Leuk dat je nu al zulke enthousiaste verhalen hebt, lijkt ons ook super leuk om daar rond te lopen, te relaxen, te shoppen op de drukke markt en dat-wat-je-net-nodig-hebt telkens onder uit je tas te moeten vissen...haha! Hoe is het hostel? Echt zo luxe als op de plaatjes? Nu je een SIM kaart hebt kunnen we dit weekend lekker bellen! je hebt vast al veel te vertellen! Groetjes en veel liefs uit een winderig Holland!

  • 18 Januari 2007 - 18:58

    Herman:

    Om jaloers op te worden, hier een giga storm, noodweer, treinen die niet meer rijden etc.
    Leuk deze site, veel plezier verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2007

het avontuur zit erop!

02 Mei 2007

het laatse epistel! ;-(

26 April 2007

Foto's!

19 April 2007

Still alive!

02 April 2007

alweer een update!
Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 65659

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: