De grote reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Talitha Visser - WaarBenJij.nu De grote reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

De grote reis gaat beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Talitha

14 April 2013 | Nederland, Nederland

Het is zover! De tas is gepakt (13,6 kg, ik word er steeds beter in ;-)), keurig door de douane en nu zit ik in het vliegtuig op weg naar Kuala Lumpur. Het begint al goed met een stuk kaas dat uit de kastjes boven op mij viel, haha. Hoewel ik er toch best een beetje spannend vind (het "waarom doe ik dit ook alweer-gevoel komt af en toe op), heb ik er nu vooral ook veel zin in! Hoe zal het zijn? Hoe zijn de mensen, wat ga ik allemaal zien, wie ga ik ontmoeten; alles ligt nog open! Morgenochtend 00:30 Nederlandse tijd, land ik op Kuala Lumpur. Daar ga ik 3 dageb sightsee-en om de 17e door te vliegen naar de Perhentians. Google maar eens, het jaloersheidsgehalte stijgt ogenblikkelijk

• 14 April 2013 - 11:42

Els:

Ik wens je een heel goede reis en nogmaals: Ga lekker genieten! Het is verdiend.

Liefs Els

• 14 April 2013 - 11:50

Elke:

Enjoy enjoy enjoy!

Geniet er onwijs van en stuur maar mooie foto's op om ons jaloers te maken!

Dikke kus!

• 14 April 2013 - 12:15

Ellen Van Rooij:

Goede reis, en lekker gaan genieten !!!

Liefs,
    Ellen

• 14 April 2013 - 13:47

Wendy:

Heel veel plezier en geniet ervan. En ik ben zeker jaloers op je. Groetjes Wendy

• 14 April 2013 - 14:31

Joyce:

Hoi Talitha!! wat heerlijk dat je weer een fantastische reis gaat maken!! geniet ervan met volle teugen! grs Joyce

• 14 April 2013 - 21:53

Maartje En Rob:

Lieve Taliet, we hopen dat je een voorspoedige reis hebt gehad. Als je dit leest dan is je reis echt begonnen. We kijken uit naar je eerste reisverslag!

• 14 April 2013 - 22:55

Renata Kooistra:

goeie reis en sun wer thuskome
    tut renata

• 15 April 2013 - 00:00

Yvon:

Over een paar minuten land je al in Kuala Lumpur en sta je in een andere wereld, hoe leuk is dat!
    Ik verheug me op jouw gezellige verslagen. Lieve groet van hier....