Sportief in de Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Sportief in de Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Sportief in de Blue Mountains

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

27 Februari 2007 | Australië, Sydney

Mijn paar dagen in de Blue Mountains zit er al weer op. En het was (alweer...) geweldig. Heel anders dan Sydney: rustig en een prachtige natuur. ik heb geprobeerd om veel foto's te maken zodat ik het straks aan jullie kan laten zien, maar zo geweldig mooi als het hier is, kun je het toch niet overbrengen op een foto. ik heb dinsdag een tour gedaan. Een georganiseerde hike door de Grand Canyon van 3 uur. Het was pittig, maar geweldig mooi, met watervallen, riviertjes met superhelderwater, regenwoud, gumtrees, mooie grotten en overhangende kliffen en fantastische uitkijkpunten over de vallei. Tijdens de tour heb ik een leuk meisje ontmoet: Barbara uit Zwitserland en met haar heb ik 's avonds gegeten en gezellig gekletst. De volgende dag hebben we samen een hike gemaakt via de Prins Henry Cliff walk naar de Leura falls en de gordon falls. ook weer supermooi. Terug hebben we de bus gepakt want al met al waren we best moe ;-) Daarna op een terrasje genoten van een cappuccino en een taartje (het leven van een backpacker is zwaar ;-)) Helaas moest barbara weer terug naar sydney dus heb ik haar weer op de bus gezet. Het was echt heel gezellig met haar, dus we vonden het allebei wel erg jammer dat we allebei ene andere kant op gingen. Maar wie weet ga ik ooit nog eens naar Zwitserland. Vanochtend heel vroeg opgestaan (6.00 uur) om de zonsopgang bij de Three Sisters (rotsformatie te zien). En het was het meer dan waard: supermooie kleuren in de lucht en in de vallei waren wolken, heel bijzonder! tot zover de Blue Mountains. Nu op naar Port Macquarie!
Tot snel allemaal. XX