nog beter! - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu nog beter! - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

nog beter!

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

25 Januari 2007 | Australië, Tathra

Net toen ik dacht dat het niet beter kon worden na de kangoeroe's van gisteren ;-) gingen we vandaag vissen. En naast geweldig mooie vissen hebben we ook een australische zeebeer gezien die heel dicht bij de boot zwom en steeds even boven kwam om een kijkje te nemen bij ons, hebben we 2 enorme (ongeveer 3 meter)'stingray's' oftewel pijlstaartroggen gezien en als klap op de vuurpijl.......... een hele groep wilde dolfijnen!!!!! We voeren op zee om een goed visplekje uit te zoeken en toen voeren we opeens tussen een hele groep wilde dolfijnen in! Ze zwommen onder ons langs en springen langs de boot. Echt zo geweldig!!! hier is dat kennelijk niet zo heel bijzonder (ze kijken me altijd een beetje raar aan met mijn uberenthousiaste reacties, haha), maar ik vond echt super! Vanavond gaan onze zelfgevangen en gefileerde vissenop de BBq, dus dat wordt smullen! Kus T

  • 25 Januari 2007 - 07:40

    Nynke:

    Dat klinkt weer echt super!!! Vooral die dolfijnen geweldig!! :)

  • 25 Januari 2007 - 08:39

    Marloes:

    He Talitha, wat super om te lezen dat het allemaal goed is! Ben natuurlijk vanaf mijn werkplek helemaal niet een klein beetje jaloers op 30 graden en helder blauw zwemwater.... Geniet ervan!!!!! Liefs Marloes

  • 25 Januari 2007 - 09:31

    Marijke!:

    Hey Talitha! Ga me nu een beetje zorgen maken.. Je komt toch nog wel terug he? volgens mij wil je nooit weer weg daar! Vet man die wilde dolfijnen, ik wil dat ook..... ;) Liefs,Marijke. xx

  • 25 Januari 2007 - 10:41

    Kirsten:

    Wauw Talit! Geweldig zeg, lijkt me zo mooi om te zien! Veel foto's maken hoor! Moet nu helaas je updates 'n weekje missen, vertrekken morgen naar de sneeuw, net even iets anders.......lees je later weer!! Liefs, mij

  • 25 Januari 2007 - 11:16

    Joyce (zpo):

    talitha!!!! eindelijk een mailtje van mij.. wat gaaaaaaff!!! heeeel veel plezier daar!!! ik denk aan je!! liefs, Joyce

  • 25 Januari 2007 - 12:09

    Karla:

    Mijn jaloezie groeit met de dag!! Echt geweldig wat jij allemaal ziet en meemaakt (kan niet op he!). Ik ga vanavond bij mijn broer op visite. Hij is vrijdag thuisgekomen en ik heb hem nog niet gezien. Hij heeft het wel goed gehad heb ik uit de verhalen begrepen. Genieten en tot snel.

  • 25 Januari 2007 - 13:25

    Maartje:

    Wow, ik sluit me aan bij onderstaande reacties: om jaloers van te worden. Ik houd het maar bij Zweedse elanden, ook leuk:)!

  • 25 Januari 2007 - 21:16

    Tineke:

    Hey, zo te zien heb je het wel ERG goed naar je zin... Moet ook, lekker genieten he! Denk je nog wel een klein beetje aan ons, als je al die mooie dieren ziet?! Ik wil eigenlijk wel meeeeer foto's hoor!

    -xxx-
    Tineke

  • 26 Januari 2007 - 12:58

    Papa:

    Ziet er leuk uit, waar zijn de pijlstaart roggen?
    Ik mail je wel via het e-mail adres, maar je hebt er extra foto ruimte bij

  • 26 Januari 2007 - 18:11

    Inge:

    Hoi Talitha,

    Elke dag is het weer een geweldig leuke afleiding om op mijn werk even jouw berichtjes te lezen. Het klinkt allemaal geweldig, nog heel reisplezier toegewenst.

    liefs inge

  • 26 Januari 2007 - 20:05

    Jeroen Hoofd O&D ZPO:

    Beste Talitha!
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik wens je heel veel plezier en mooi weer toe en dat je veel gaat ondekken. Op de dag dat je van ons afscheid kwam nemen, was ik afwezig door een griepje, via deze weg wil ik je nog bedanken voor de fijne samenwerking, en ik wens je ook veel succes met de dingen die je verder gaat doen. Met vriendelijke groeten Jeroen Reijnen

  • 05 Maart 2007 - 11:07

    Fokke-Jitse:

    Hoi Talitha,

    Het is al een behoorlijke tijd geleden dat ik je voor het laatst gezien heb, laat staan dat ik wist dat je zo'n mooie maar ook verre reis aan het maken bent! Twee weken terug sprak ik met je vader om wat oude Volkel herinneringen op te halen. Hij was hier op Leeuwarden. Van hem hoorde ik hoe het je op dit moment verging. Ik had beloofd om op je site te kijken en even iets te laten weten. Bij deze! De foto's zien er erg leuk uit! Zeker iets om ooit ook nog eens te gaan doen. Ook de avonturen die je beschrijft zijn erg aanlokkelijk! Geniet ervan!Op Leeuwarden gaat alles z'n gangetje. Vorige week nog naar Canada geweest voor de komende oefening Maple Flag. Binnenkort nog eens zes weken die kant op. Bovendien staat Afghanistan ook weer in de planning voor 4 maanden. Onlangs ben ik daar nog geweest voor 6 weken. Je ziet het: deze Fries blijft druk. Helaas komt Australie nog niet op het (uitzend) lijstje voor.....hopelijk ooit nog wel voor een supervakantie! Blijf in ieder geval genieten, het ga je goed daar en de groeten van Jolanda en mij. NB: Henk en Wytske als jullie dit lezen: natuurlijk ook jullie de groeten vanuit het nog iets hogere noorden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tathra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2007

het avontuur zit erop!

02 Mei 2007

het laatse epistel! ;-(

26 April 2007

Foto's!

19 April 2007

Still alive!

02 April 2007

alweer een update!
Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 65600

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: