Australia, here I come - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Australia, here I come - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Australia, here I come

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

11 Januari 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal!
Het is bijna zover. Nog minder dan een week en dan gaat het grote avontuur beginnen. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van alle avonturen en belevenissen.
Witte stranden, blauwe zee, wallabies, koala's, dolfijnen, Ayers Rock, Melbourne, Australia Zoo... here I come!

• 11 Januari 2007 - 12:32

Anke:

Hey,

Ben je al een beetje zenuwachtig?! En past alles in je tas? Het komt nu wel heel dichtbij....! Spannend!

Groetjes Anke

• 11 Januari 2007 - 13:16

Vera:

He Lieve Talitha!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier en ik wacht met smart op je leuke verhalen!!!!!!!

Liefs en dikke tût Vera

• 11 Januari 2007 - 14:15

Nynke:

Hey Talitha! Heel veel plezier down under mate!! :) Ik kijk uit naar de foto's en verhalen!! ;)

• 11 Januari 2007 - 21:43

Margeau:

Hey lieve Talitha,

Hele goede reis toegewenst en heeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!

xx

• 12 Januari 2007 - 08:20

Anja:

He Talitha, even een berichtje om je nog even alle geluk, succes, plezier en leuke nieuwe ervaringen te wensen. Erg stoer van je, vier maanden op sabbatical!
    Veel liefs Anja

• 13 Januari 2007 - 10:57

Es:

Hey Talitha-ta-ta!

Ja die houden we dr in natuurlijk, hahaha! Heel veel plezier en ben erg benieuwd naar al je spannende avonturen en jaloersmakende foto´s! Spreek je snel en doe Outback Jack de groeten.

Dikke kus Es

• 14 Januari 2007 - 19:41

Renata&Ronald:

Hoi,
    een hele goede reis! Heb je pylones borstel wel mee? Lekker genieten he!
    Liefs Renata&Ronald

• 15 Januari 2007 - 07:27

Nghia:

He meiske,

VEEL plezier en tot over 4 maanden!!
    groetjes,

Nghia Le

• 15 Januari 2007 - 11:45

Zoo Meiden:

He Talitha,
    We houden je site in de gaten om op de hoogte te blijven van je avonturen!
    Een goede reis en heeeeel veel plezier daar!!!

Groetjes Marjon, Angela, Jannie, Tamara en Lisa

• 16 Januari 2007 - 21:28

Tommie:

Hey talitha! Als het goed is zit je nu 'ergens' in een vliegtuig, eindelijk op weg naar Australië! Ik hoop dat je veel leuke dingen toevoegd zodat we nog een beetje op de hoogte blijven! Geniet ervan! groetjes Thomas

• 17 Januari 2007 - 09:55

Cindy:

Hey Talitha,
    ik wens je supermaanden toe in Australie! Geniet ervan, dat gaat zeker wel lukken denk ik!!
    Groetjes ex-collega ZZ Cindy

• 17 Januari 2007 - 11:48

Nynke:

Hey Talitha, hoe was de vlucht? Lekker aan het genieten van Melbourne?? Zal daar nu wel lekker weer zijn :)