Bijna! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Talitha

23 April 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Bijna is het dan zover: mijn reis naar het mooie Indonesie gaat beginnen! De komende maand staat in het teken van heerlijk eten, prachtige natuur (incl natuurlijk orang oetans), veel reizen, broeierige warmte, bijzondere mensen, geuren en kleuren in overvloed en vooral genieten. Hoewel het zo vlak voordat je vertrekt toch altijd weer een beetje spannend is, heb ik er vooral heel veel zin in! Op naar het avontuur

• 23 April 2014 - 09:32

Papa:

Wij vinden het ook spannend maar wensen jou en Renske een heel mooie tijd toe, geniet ervan.

• 23 April 2014 - 12:32

Wim Slebus:

Veel plezier!

• 23 April 2014 - 12:44

Ilona Schouten:

oh dat word weer genieten. door jou maar ook voor ons. Veel plezier en ik kijk weer naar je berichtjes uit.

• 23 April 2014 - 21:55

Maartje:

he Taliet, ik kreeg je telefonisch niet te pakken vanavond, dus even zo (voor als het morgen ook niet lukt). Ik wens jou en Renske een supermooie en gezellige tijd vol prachtige ervaringen. We verheugen ons nu al op de reisverslagen;)! Knuffel van Femke en Gijs

• 24 April 2014 - 20:54

Gemma:

Talitha, Veel reis plezier en we kijken naar je berichtjes uit.