Back in spectaculair Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Back in spectaculair Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Back in spectaculair Singapore

Blijf op de hoogte en volg Talitha

25 April 2014 | Singapore, Singapore

Singapore, ik hou ervan... Hoge wolkenkrabbers, sateetjes eten op straat, foodcourts met het lekkerste eten, hypermodern en hyperschoon, beetje bizar, vooral erg mooi. Ik ben er nu voor de 2e keer en het voelt een beetje als thuiskomen, de warmte, de geuren, de bekende (en nog steeds adembenemende) plekjes...heerlijk! Ben alweer bij een paar lievelingsplekjes geweest; Lau pa Sat voor de lekkerste sate, Clarke Quay met zijn gezellige gekleurde lichtjes, restaurantjes en barretjes aan de rivier en natuurlijk little India. Want daar slapen we! In een mooi hotel met raam dit keer, een enorme vooruitgang t.o.v. de laatste keer en een luxe hier in Singapore. En morgen staan er nog een heleboel leuke plekjes op het programma; ik kan niet wachten :-) De vlucht was trouwens super, hypermodern vliegtuig van Emirates met extra beenruimte, Philips wake-up light in het plafond (soort van dan), lekker eten en een touchscreen entertainmentsysteem met 24 afleveringen van The Big Bang Theory. Appeltje, eitje; zo'n vluchtje naar de andere kant van de wereld. Maar terwijl het nu in Nederland 16.30u is is het hier al 22.30u en heb ik er inmiddels al een reisdag van zo'n 32u op zitten met een paar uurtjes slaap. Hoewel het hier allemaal veel te leuk is en slapen zonde van de tijd (who knew...), sta ik te tollen op mijn benen. Dus maar even wat uurtjes slapen en dan morgen weer Singapore verkennen! Lieve allemaal, tot snel!

• 25 April 2014 - 20:26

Wytske Visser:

Hoi lieve pippeloi! wat super om te horen dat je zo geniet!
    net gearriveerd en alweer allerlei belevenissen, fijn dat jullie zo'n leuk hotel hebben in een goeie wijk en overal dichtbij hè?! je zult wel lekker gaar zijn zo langzamerhand, dus slaap lekker en een dikke tût!! ook van Otse! hij vermaakt zich prima, loert op duiven en ander gevogelte en dat voor een "binnenkat"probeer morgen wat foto's van Ots sturen heb een paar leuke gemaakt, weet alleen niet hoe ze te verzenden.sorry!
    Heel veel liefs vanuit Workum ook voor Renske natuurlijk! tot gauw!!XXX

• 26 April 2014 - 20:47

Wim Staal:

Dag Talitha,

zo je bent al Singapore aangeland en lekker moe van al dat reizen ?
    Maar als je heel veel wilt zien aan de andere kant van de wereld kost wel wat tijd hahaha !!
    Ik zou er maar heel veel en snel van genieten hoor, die 4 weekjes vliegen voorbij.
    Ik wens je heel veel plezier, geniet van de mensen en het lekkere eten, de dieren en de natuur om je heen en maak je niet druk over den Elzenhoek, alles komt goed voor elkaar met zo'n dreamteam ad home. Pas goed op jezelf en tot de volgende keer maar weer, groetjes en houdoe wanne van Wim.