Vandaag beetje zielig - Reisverslag uit Pulau Perhentian, Maleisië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Vandaag beetje zielig - Reisverslag uit Pulau Perhentian, Maleisië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Vandaag beetje zielig

Blijf op de hoogte en volg Talitha

18 April 2013 | Maleisië, Pulau Perhentian

Vandaag voel ik me vooral een beetje zielig: ben ik op een prachtig bountyeiland, heb ik (waarschijnlijk) een flinke zonnenallergie. Overal rode bultjes, jeuk... Ik heb dr Sabrien al even gesmst en het advies is vooral: uit de zon blijven... Als iemand nog huis-tuin-en-keuken tips heeft: heel graag! Ik heb nog geen leuke mensen ontmoet vandaag, zijn hier toch meer stelletjes of mensen met zijn tweeën. Hopelijk wordt het morgen allemaal wat leuker! Xxx

  • 18 April 2013 - 14:06

    Maartje:

    He Taliet, oh wat rot om te lezen..... dan is Maleisie plotseling wel erg ver weg.... Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de zon. Zit je net verkeerd daar:) Ik hoop echt er snel leuke gasten komen met wie het goed klikt. Tot die tijd heel veel lezen, lekker eten en drinken en met de kat knuffelen. En ook al is het nu misschien moeilijk te geloven, je zult je snel weer happy voelen en precies weten waarom je dit ook alweer zo graag wilde! Dit gevoel hoort er helaas soms ook bij. Dikke knuffel!!!!!!!!!!

  • 18 April 2013 - 15:07

    Elke:

    Ahh meis, komt allemaal goed! Ik zal aan je denken!
    Xxx

  • 18 April 2013 - 15:07

    Elke:

    Ahh meis, komt allemaal goed! Ik zal aan je denken!
    Xxx

  • 18 April 2013 - 15:14

    Papa:

    Hallo lieve dochter,

    Te veel zon in een keer en calcium tekort, kun je proberen te krijgen bij een apotheek.
    Ik had dit vroeger ook wel eens (Canarische eilanden)

    XXX Liefs Papa

  • 18 April 2013 - 17:05

    Papa:

    Hallo meis,
    Hoe Gaat het.
    Ik hoop dat je toch wel (ondanks de bultjes) kunt genieten van de prachtige omgeving en dat je ook weer wat leuke mensen tegenkomt.
    Aan jou zal het niet liggen
    Leuk verhaal van dat "meneertje".
    Al dat eten ziet er ook geweldig uit, je kunt het bijna ruiken.

    Veel liefs en groetjes,
    Papa

  • 18 April 2013 - 17:32

    Freer:

    He, wat naar voor je!
    het kan helpen zoveel mogelijk puur natuurlijk smeersels te gebruiken, tegen bultjes en jeuk pure aloe vera gel. verder als anti- zonnebrandcreme, producten nemen zonder parfum en conserveringsmiddelen en parabenen, want soms kun je daar ook een allergie reactie van krijgen.
    Hopelijk scheelt het een beetje dat je op een droomlocatie bent!
    En verder inderdaad even rustig aan en relaxen met je katten!! liefs Freer

  • 19 April 2013 - 00:00

    Bertine:

    Ha lieverd,

    Denk aan je!!!
    Is er nog een degelijke hangmat te vinden daar die in de schaduw verkoeling kan bieden?
    Je ff zielig vinden mag best hoor, wordt t straks alleen maar beter.
    Vind t zo stoer dat je dit alleen doet!
    Ik geloof er zeker in dat er iets moois op je pad komt.

    Veel liefs Bertine

  • 19 April 2013 - 21:23

    Gemma Visser:

    Hoi Talitha ,

    Geweldig wat je allemaal meemaakt en niet vergeet wat je allemaal ziet. Je zal maar zo dichtbij een schildpad zien en zo groot. Je schrijft ook leuk . Groeten van ons uit het mooie Kesteren

  • 23 April 2013 - 19:03

    Ilona:

    Wat vervelend. Moet je dat niet koel houden? Ik zou in ieder geval een goede apotheek binnen stappen. Die weten vast wel raad. Als je in backpackers hostels enzo komt. kan het ook iets anders zijn. maar ja, daar ben je niet mee gebaat. Hopelijk vind je snel iets. Zodat je weer lekker kunt genieten! Liefs uit ons grijzig stadje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 65427

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: