1e dagje Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu 1e dagje Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

1e dagje Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Talitha

15 April 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een prima vlucht met zelfs een paar uurtjes slaap, ben ik vanochtend veilig in KL aangekomen! Het blijft bijzonder hoe je in een paar uur in een totaal andere wereld kunt stappen. Meteen uit het vliegtuig komen de warmte en de typische aziatische geuren je al tegemoet, heerlijk! Wat meteen opvalt is hoe netjes en gestructureerd alles is. Zo anders dan Indonesië! Via een trein, monorail en taxi kom ik uiteindelijk rond 7u aan bij mijn hotel. En wat voor een... het is zeker geen backpackhostel

• 15 April 2013 - 15:38

Saskia :

Hee Talitha :)

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, hier is het ondertussen ook lekker weer! Het was gister wel 21 graden in ons kikkerlandje.

Veel plezier op de eerste spannende dagen.

X Saskia

• 15 April 2013 - 16:27

Papa:

Hoi Meis,

Geweldig.
    Fijn om te horen, heel veel plezier en geniet er van.
    Ik print dit even uit, dan reageert mama iets later.

XXX Papa

• 15 April 2013 - 16:44

Elke:

Hee Tietje,
    Wat leuk om te horen.
    Ook super gek idee dat je niet meer in Oss bent.
    Hier is het weer nu ook erg aangenaam, daar waren we allemaal even aan toe. De foto's zien er nu al tof uit! Laat staan de foto's die nog gaan komen.
    Heel veel plezier nog en tot je volgende verslag!
    Xx Elke

• 15 April 2013 - 16:48

Wytske Visser - V.d. Meulen:

Hoi lieve schat! Wat fijn om een berichtje van jou te krijgen!
    Jij bent echt zo'n zondagskind, allemaal leuke dingen , mooi hotel, lekker eten, hmm!! sateh!!
    Nou meis geniet !!, maar niet met mate!

Otze is having a ball, jaagt achter eenden aan , is dikke maatjes met Nemo, hij heeft zich
    voorbeeldig gedragen in de auto, ging direkt op een rolletje liggen slapen tot we thuis waren, te gek!
    Nou lieverd een dikke tut en graag tot de volgende X mams

• 15 April 2013 - 21:21

Maartje:

He lieve Taliet, dat klinkt goed en de foto's niet er ook niet verkeerd uit! Grappig dat ik daar ook ooit geweest ben met Han. Is alweer zolang geleden. Veel plezier en tot de volgende update! xxx