Ja! Ik ben er! - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Ja! Ik ben er! - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Ja! Ik ben er!

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

29 April 2012 | Indonesië, Bogor

Eindelijk ben ik dan in Indonesie! Na een lange reis van meer dan 48u en een autorit vanaf het vliegveld van 3 uur door dorpjes, smalle straatjes, files enz ben ik veilig aangekomen in mijn guesthouse in Bogor. Het uitzicht is fantastisch! Prachtige rijstvelden en een snelstromende rivier. Ondanks ruim 12u slapen, ben ik nog steeds best gaar dus vandaag wordt een dagje bij het zwembad. Het heeft hier net flink geregend maar het is lekker warm dus prima uit te houden :-) De mensen zijn erg aardig en behulpzaam en heb hier een nederlands gezin ontmoet die een beetje dezelfde route doen als ik. Morgen vertrek ik naar Bandung om vanuit daar een hele mooie treinreis te makeb naar Yogyakarta. Veel liefs!

  • 29 April 2012 - 06:18

    Maartje:

    He lieve Taliet, wat superfijn te horen dat je veilig bent aangekomen en onderweg al wat leuke mensen hebt ontmoet! Lekker relaxen vandaag! Xxx

  • 29 April 2012 - 07:06

    Yvon:

    Hè,hè, gelukkig! Rust eerst maar lekker uit. De cultuurshock zal ook al heftig zijn! Liefs

  • 29 April 2012 - 07:31

    Elke:

    Wat super goed dat het goed met je gaat! Hier knapt het weer nu ook langzamerhand een beetje op:) maar het zal nog langer niet in de buurt komen bij het weer in het prachtige indonesië:) rust maar heerlijk uit, zodat je weer genoeg energie hebt om je reis voort te zetten! xxx Elke

  • 29 April 2012 - 09:31

    Papa:

    Geweldig en eindelijk aangekomen, veel plezier en geniet er mar van.

  • 29 April 2012 - 09:47

    Mams:

    Hi allerliefste dochter,goed gedaan!meissiie!geniet volop van deze bijzondere reis!God bless!!

  • 29 April 2012 - 10:12

    Karla:

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Ik zie je al liggen bij dat zwembad, heerlijk. Geniet van de treinreis.
    Liefs

  • 29 April 2012 - 12:34

    Freer:

    hé, fijn dat je er bent. wel een hele reis, via Leiden, naar Indonesië.
    Heerlijk hoor dagje zwembad, lekker genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 65440

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: