We blijven de trend gewoon voortzetten! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Talitha Visser - WaarBenJij.nu We blijven de trend gewoon voortzetten! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

We blijven de trend gewoon voortzetten!

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

27 April 2012 | Nederland, Leiden

Vanochtend vol goede moed om 6u opgestaan zodat we om 9u in konden checken op schiphol: is het computersysteem kapot! Daarom 3,5 uur in de rij gestaan en nu eindelijk bij de gate. Als alles meezit vertrekt de vlucht om 13u en heb ik uiteindelijk een vertraging van 24u. Maar goed, het heeft eigenlijk ook wel wat en heb al allerlei leuke mensen ontmoet in de rij. Met een meisje ga ik waarschijnlijk ook mijn boottocht doen langs komodo, flores en rinca. Dus het heeft vast zo moeten zijn! Heb er zin in!!

• 27 April 2012 - 10:56

Jan En Els:

als het dan maar ergens goed voor is geweest, goede vlucht en nogmaals veel plezier daar

• 27 April 2012 - 11:08

Bertine:

Bijzondere start Taliet maar dat mag de pret niet drukken! T avontuur gaat nu beginnen. Geniet er van meis, ben benieuwd naar je verhalen.

Liefs Bertine

• 27 April 2012 - 11:15

Anke:

Pff, wat een gedoe allemaal. Maar als het goed is hang je nu in de lucht en komt het allemaal toch nog goed. Heel veel plezier!

Groetjes Anke

• 28 April 2012 - 07:16

Sabrina:

He Taliet!!
    Dat is even anders dan gepland:-) Maar gelukkig ben je nu veilig aangekomen... Werd je met bordje opgewacht en meteen de eerste excursie? We kijken al uit naar je eerste Indonesie belevenissen!!