Het is bijna zover! - Reisverslag uit Workum, Nederland van Talitha Visser - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Workum, Nederland van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

25 April 2012 | Nederland, Workum

De tas is gepakt (keurig 15 kilo!), de tikkels, sultana's en snickers zijn ingeslagen en de ipod en camera is opgeladen: bijna is het dan zover, de grote reis naar Indonesie gaat beginnen! Best een beetje spannend, dat wel. Maar vooral ook heel gaaf. Wat een kans om dit mee te mogen maken! De komende weken hoop ik jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn wel en wee op Java, Bali en Lombok.
Morgen vertrek ik om 14.00 uur op Schiphol om vrijdagmiddag om 13.05 aan te komen op Jakarta. Vanuit dara ga ik naar Bogor om lekker bij te komen van een lange reis. Tot snel!

  • 25 April 2012 - 13:52

    Maria Van Buren:

    Hoi Talitha,
    Ik wens je een hele goede tijd in Indonesie. Dat je lekker mag genieten.
    Voor vanacht : probeer lekker te slapen en te dromen over de komende weken..
    Ondertussen gaan wij hier door met Jona en we hopen je straks gezond en welgebruind terug te zien.
    Liefs Maria

  • 25 April 2012 - 14:09

    Gerry:

    Wat spannend allemaal hoop dat je veel mooi weer krijgt
    Tot het volgende verslag
    X

  • 25 April 2012 - 19:31

    Jojo:

    Hoi Talitha,

    geen idee of je dit nog leest, maar ik wil je ook hier nog even een hele fijne reis wensen! Geniet er lekker van en wel vaak een verslag schrijven hoor!

    Liefs jojo

  • 25 April 2012 - 19:35

    Tjibbe Visser:

    Zet 'm op lekker eten etc.....de mooie geluiden vanhet oerwoud misschien ook bloedzuigers tijgers apen en lekker warm natuurlijk veel plezier...." en misschien een leuke verdwaalde vreemdeling

  • 25 April 2012 - 22:41

    William:

    Talitha, een fijne vliegreis naar de zon.
    Erg Leuk dat ik je kan volgen, ze zijn dakplaten aan het leggen, zo'n 7 m1 dakplaten liggen er nu op de lange zijde, dus volgende week droog onder het dak. Doeiii, boeii en loei, have a good time and see you sone back in ons Brabantse land.

  • 26 April 2012 - 06:34

    Wilma:

    Heel veel plezier!! Geniet van dit prachtige land!

  • 26 April 2012 - 12:03

    Karla:

    Goede reis! De jaloezie stijgt nu al ;)

  • 26 April 2012 - 15:42

    Elkepelke:

    Ik heb je vlucht al aangemeld op mijn e-pad. Zo kan ik precies op de wereld kaart zien waar je vliegt. En op dit moment sta je nog steeds in amsterdam. Das niet zo best. Hoorde idd ook van Ger dat je vliegtuig een storing heeft. Maar laat dat niet je pret bederven.
    Meis, ontzettend veel plezier!!!
    Xxxx

  • 26 April 2012 - 19:47

    Yvon:

    Hé wat naar! Slaap zacht in Leiden en super mooie veilige vlucht morgen, liefs

  • 27 April 2012 - 18:39

    Joyce:

    leuk leuk talitha!! geniet van je prachtige reis die voor je ligt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 65330

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: