op de valreep - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu op de valreep - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

op de valreep

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

08 Februari 2007 | Australië, Tathra

op de valreep nog even een berichtje vanuit Tathra. Ik zou hier wel de volle 4 maanden kunnen blijven, maar ik ben gekomen om Australie te zien en zal dus echt verder "moeten". Het was super; de familie was geweldig, tathra beach een paradijsje en ik heb heel veel bijzondere mensen omtmoet. Vandaag werd wel duidelijk hoe snel je een "local" kunt worden hier in Tathra. Tijdens mijn wandeling van een half uurtje naar het strand heb ik in totaal met 6 mensen even een praatje gemaakt en afscheid genomen. Erg grappig. Iedereen hier leeft heel erg mee, verschillende andere familieleden zijn vandaag nog langsgekomen om gedag te zeggen en me op het hart te drukken dat ik wel een keer terug moet komen, heel lief.
Vandaag was weer een erg leuke en vooral sportieve dag. Heb een korte hike door de bush gemaakt en daarna met mijn neef de zee ingedoken voor een 2e surfles. En ik moet zeggen: het ging een stuk beter! Paar 'nosedives' gemaakt (de board gaat met zijn neus eerst de golf in waardoor je over de kop gaat) , maar verder ging het best goed! "It was good fun" in ieder geval ;-)
Goed, ik ga er maar eens een einde aan breien (aan maken klinkt zo dubbel he ;-)) en next stop is Wollongong! I'll be in touch.
Liefs Talitha

  • 08 Februari 2007 - 11:54

    Vera:

    He Lieve Talitha,

    Super om je verhalen te lezen!! Kom je ooit nog terug?? Tis daar fantastisch als ik t zo lees, we zijn hier hartstikke jaloers, maar je moet er met de volle 200% van genieten!!

    Heel veel liefs en een dikke tût Veertje

  • 08 Februari 2007 - 12:09

    Nghia:

    Hee meiske,

    Super zeg... Ik heb ook gesurft en weet precies hoe het voelt als je over de kop gaat met je board.
    Ik wil ook... :D

  • 08 Februari 2007 - 13:25

    Marijke.:

    Hoi Taliet! Aan het aantal Zodiac reacties kun je wel zien hoe druk wij het hebben op het moment he? ;) Liefs mij!

  • 08 Februari 2007 - 14:28

    Bertine:

    Ha Taliet,

    Terwijl jij in t warme Australie zit, zitten wij hier in de sneeuw! Gezellig he! :) Jij vond t toch altijd zo leuk om ingesneeuwd te worden...

    Geniet met volle teugen meis!

    Liefs Bertine

  • 08 Februari 2007 - 14:42

    Anja:

    Ha die Talitha,

    Even een berichtje om je succes te wensen bij je reis naar de volgende bestemming. Enne, niet te veel lummelen he. Ik heb in de 27 jaar dat ik leef nog geen hunebed of grot in Nederland gezien, laat staan dat jij in vier maanden heel Australie ziet. Ben benieuwd wat je allemaal nog tegenkomt. Zal het bijhouden! Veel plezier

    Groetjes Anja

  • 09 Februari 2007 - 11:57

    Karla:

    Jij in de volle zomerzon en wij een weeralarm in verband met hevige sneeuwval! Het heeft allebei wel wat. De sneeuw is helaas weer weg. Een dagje winter in Nederland. Geniet ze en succes met de reis.

  • 09 Februari 2007 - 13:24

    Michael:

    Hey Taliet,

    Het klinkt zo lekker allenmaal. Ik zal je ook vanuit Zuid Afrika in de gaten houden, als dat daar kan. If you're interested kun je mij ook een beetje in de gaten houden (michaelkruse.waarbenjij.nu)

    Groetjes en have a lot of fun.

    Mike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tathra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2007

het avontuur zit erop!

02 Mei 2007

het laatse epistel! ;-(

26 April 2007

Foto's!

19 April 2007

Still alive!

02 April 2007

alweer een update!
Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 65321

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: