mijn eerste kangoeroe's!!! - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu mijn eerste kangoeroe's!!! - Reisverslag uit Tathra, Australië van Talitha Visser - WaarBenJij.nu

mijn eerste kangoeroe's!!!

Door: Talitha

Blijf op de hoogte en volg Talitha

24 Januari 2007 | Australië, Tathra

Wauw, ik heb vandaag tijdens een mountainbiketochtje mijn eerste kangoeroe's gezien! En wel van ongeveer 2 meter afstand! Het was echt super! Zo leuk om dieren die je normaal alleen maar kent van de zoo in het wild te zien. Het was een grote groep van ongeveer 20 dieren met 2 grote mannen erbij. Voor de mannen moet je een beetje uitkijken, zij kunnen wel wat aggresief zijn. Ik heb ongeveer 50 foto's gemaakt,haha.Thuis aar weer een aantal gedelete, want ze leken wel erg veel op elkaar. De kangoeroe's komen allemaal bij elkaar hier op de golfbaan van Tathra, echt grappig. En ik heb ook nog twee kookkaburra's gezien (de australische lachvogel), twee yellow-tailed black cockatoo's en gallah's! Voor de vogelliefhebbers '-)Tot zover weer mijn animal update. More to come! Wederom bedankt trouwens voor al jullie berichtjes op de site! Ik kijk er altijd weer naar uit om ze te lezen!
Liefs Talitha

  • 24 Januari 2007 - 07:45

    Edith:

    ja ,ja , pas maar op dat ze je niet in hun buidel mee nemen (grapje). Fijn dat je zoveel beesten ziet. Gr EDith Post.

  • 24 Januari 2007 - 08:29

    Nghia:

    Slimme beesten zijn dat.. golfballen verzamelen is big business :D

  • 24 Januari 2007 - 10:12

    Renata&Ronald:

    Ja hoor wat leuk zeg dat je dieren van zo dichtbij in het wild tegenkomt!

  • 24 Januari 2007 - 13:31

    Masja:

    Jeetje Talitha, door jou vliegen er straks nog wat mensen naar Australie denk ik.. Je weet mij in ieder geval razend enthousiast te krijgen. Klinkt echt super wat je daar allemaal doet (en stoer hoor!) Internet ligt er helaas uit thuis, maar zal zo af en toe vanaf werk stiekem jouw belevinissen lezen. Geniet ervan!! x Masja

  • 24 Januari 2007 - 18:50

    Eline:

    Hallo meis, terwijl ik zit te genieten van de katten bij mijn ouders en mijn autoramen iedere morgen mag krabben kom jij in aanraking met de australische lachvogel. Volgensmij kan jou dag echt niet meer stuk.....
    Vind het erg fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt en kan niet wachten om alle verhalen te horen.
    Liefs Eline

  • 24 Januari 2007 - 19:07

    Herman:

    2 kookkaburra's, kan kloppen, die 2 uit Wissel zijn ook op vakantie :-).
    Groetjes,

  • 24 Januari 2007 - 20:41

    Margeau:

    mannen....... sowieso voor oppassen :-) :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tathra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2007

het avontuur zit erop!

02 Mei 2007

het laatse epistel! ;-(

26 April 2007

Foto's!

19 April 2007

Still alive!

02 April 2007

alweer een update!
Talitha

Actief sinds 29 Aug. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 65439

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 15 Mei 2015

Singapore en Indonesie 2015

24 April 2014 - 23 Mei 2014

Singapore, sumatra en Bali

14 April 2013 - 09 Mei 2013

Op avontuur in Maleisië!

26 April 2012 - 24 Mei 2012

Indonesie, here I come!

16 Januari 2007 - 08 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: